Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás seznámí se základy i pokročilými technikami, jak zvládnout 99?% copywriterských disciplín. Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat... Celý popis

Koupit za 424 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás seznámí se základy i pokročilými technikami, jak zvládnout 99?% copywriterských disciplín. Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové skupině, a naučíte se informace správně dávkovat. •Seznámíte se s používanými pojmy v marketingu a copywritingu. •Vyhnete se nejčastějším chybám. •Přizpůsobíte své copy různým komunikačním formátům a kanálům. •Optimalizujete své texty pro vyhledávače. •Připravíte si publikační plán nebo obsahovou strategii. •Zjistíte, jak vyhodnotit, zda vaše texty opravdu prodávají. Anna Sálová vede vlastní obsahovou agenturu Content Wizards, kde připravuje výzkumy cílových skupin, obsahové strategie a texty pro startupy i velké značky. Zuzana Veselá je copywriterka na volné noze s 13 lety zkušeností, která se specializuje na webový copywriting pro e-shopy a SEO. Michaela Raková v obsahové a komunikační agentuře Boomerang Communication vede tým stratégů a analytiků. Věnuje se content marketingu a?firemním médiím. (pište texty, které prodávají)
Zobrazit více

Parametry

Autor Michaela Raková, Anna Sálová, Zuzana Veselá
Nakladatelství Computer Press
Rok vydání 2020
Výrobce COMPUTER PRESS
Počet stran 352